2019. augusztus 18., vasárnap

Üzenet az Egy lélek-páromnak


Megtaláltalak! 

Látlak, ahogy lény a lényt láthatja!
Tudom, hogy ki vagy nekem, tudom, hogy te vagy az, akit kerestem. 
Hogy honnan tudom?
Amikor a szemedbe nézek, magamat látom. Szemed fényében otthon vagyok. Amikor Veled vagyok senki és semmi nem hiányzik, olyankor a tökéletes teljességben vagyok. Amikor nem vagyok Veled, hiányban vagyok...
A szeretetre tanítasz, és én is Téged. Újra tanítjuk szeretni egymást: nem szenvedéllyel, nem lángolással, nem extázisban... Nem, nem. Az a szeretet, amire az Egy lélek-párok tanítják egymást, az a szeretet türelmes, csendes és szelíd - megbocsátó és emelő. Nem ítélkezik, nem skatulyáz... csupán áramlik... ha kérnek belőle, odaadja magát... ha nem kérik, nem sértődik meg, hanem stabilan és önbizalommal, magabiztossággal áll - egyensúlyban - vár... mosolyogva, ismerve a határokat.
Drága Lélekpárom! A szívem határait tanítod, a mások iránti szeretet és az önszeretet határait.
Az egyensúlyt tanítod nekem, és én neked...
Újra tanulok szeretni, és te újra tanulsz szeretni... mert ezért vagyunk itt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése